پرسشنامه ارزيابي اثرات تبليغات تجاري و پيشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ويژه برند

پرسشنامه ارزيابي اثرات تبليغات تجاري و پيشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ويژه برند

 

 

  • پرسشنامه ارزيابي اثرات تبليغات تجاري و پيشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ويژه برند
    پرسشنامه ارزيابي اثرات تبليغات تجاري و پيشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ويژه برند دسته: مديريت
    بازديد: 12 بار
    فرمت فايل: doc
    حجم فايل: 163 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 6

    هدف از اين پرسشنامه ارزيابي اثرات تبليغات تجاري و پيشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ويژه برند شركت لوازم خانگي پارس خزر مي باشد

    قيمت فايل فقط 4,000 تومان

    خريد

    دانلود پرسشنامه پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني

    ارزيابي اثرات تبليغات تجاري و پيشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ويژه برند

    (شركت لوازم خانگي پارس خزر)

     مقدمه

    نقش برند ها در شناسايي محصولات شركت در بازارهاي رو به گسترش امروزي، نقشي انكارناپذير است (پرهيزگار و عابد، 1391). امروزه ايجاد برندهاي قدرتمند به يكي از اساسي ترين دغدغه هاي مديران شركت ها مبدل شده است كه ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندي هاي شركت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همكاران، 1390).

    برندها از زمره با ارزش ترين دارايي هاي شركت ها محسوب مي شوند، توجه به مفاهيمي چون برند، مديريت آن و ارزش ويژه نام تجاري، سبب دستيابي به جايگاهي مناسب در اذهان مشتريان مي گردد (پرهيزگار و عابد، 1391) و امروزه شركت هاي موفق نشان داده اند كه براي دستيابي به مزيت رقابتي پايدار، توجه به برندسازي و ارزش ويژه برند، ضروري و حياتي مي باشد (ديواندري و همكاران، 1390).

    در سال هاي اخير موضوع ارزش ويژه برند توجه محققان حوزه ي بازاريابي را بسيار به خود جلب كرده است. مطابق نظر آكر  (1996)، ارزش ويژه برند، تفاوت قيمتي را كه يك برند قوي در مقايسه با يك برند متوسط در فروش خود جذب مي كند، نشان مي دهد. از اين رو ارزش ويژه برند به عنوان معياري براي سنجش قدرت برندها و نيز شركت ها پيشنهاد مي گردد (اسداله و همكاران، 1390).

    يكي از دلايل محبوبيت ارزش ويژه برند، نقش استراتژيك و پر اهميت آن در كسب مزيت رقابتي و تصميمات استراتژيك مديريتي مي باشد. زماني كه ارزش ويژه برند به طور صحيح و موضوعي مورد ارزيابي قرار گيرد، استاندارد مناسبي براي اندازه گيري تاثير مداوم تصميمات بازاريابي مي باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ايجاد ارزش ويژه برند، هدف ارزشمندي در بازاريابي است از اين رو كه مي تواند ضامن موفقيت هاي بيشتر و درآمدهاي روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخي از محققين دريافته اند كه فعاليت هاي ترفيع، اثر مثبتي بر ارزش ويژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف كنندگان در معرض فعاليت هاي ترفيع مكرر يك برند، مي تواند به سطوح بالاتر ارزش ويژه برند منجر شود كه از طريق افزايش آگاهي برند مصرف كننده، توسعه تداعي هاي مطلوب و بهبود ادراكات كيفيتي حاصل مي گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتيجه هدف اصلي پژوهش حاضر عبارت است از بررسي تاثير فعاليت هاي ترفيع بر خلق و نگهداري ارزش ويژه برند شركت پارس خزر.

    كلمات كليدي:

    ارزش ويژه برند

    شركت پارس خزر

    فعاليت هاي ترفيع

    خلق و نگهداري ارزش ويژه برند

    بااحترام

    آنچه پيش رو داريد يك تحقيق دانشگاهي دوره كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني مي باشد كه پيرامون بررسي تاثير فعاليتهاي ترفيع بر ارزش ويژه برند شركت پارس خزر، طراحي گرديده است. نظر به اينكه نظرات و ديدگاه هاي شما از مهمترين منابع اطلاعاتي در پژوهش حاضر مي باشند، بديهي است كه پاسخ هاي شما راهنمايي بزرگ و ارزنده اي در جهت پيشبرد اهداف تحقيق خواهد بود. اميد است با نگاه موشكافانه خود در انتخاب گزينه ها، محقق را در نيل به اهداف تحقيق ياري فرماييد. لازم به ذكر است پاسخهاي شما كاملاً محرمانه خواهد ماند  و تنها در تحليل داده ها از آنها استفاده خواهد شد.

    قيمت فايل فقط 4,000 تومان

    خريد

    برچسب ها : پرسشنامه ارزيابي اثرات تبليغات تجاري و پيشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ويژه برند , پرسشنامه ارزش ويژه برند , پرسشنامه ارزش ويژه برند شركت پارس خزر , پرسشنامه خلق و نگهداري ارزش ويژه برند , پرسشنامه اثرات تبليغات تجاري بر خلق و حفظ ارزش ويژه برند , پرسشنامه اثرات پيشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ويژه برند , پرسشنامه تاثير فعاليت هاي ترفيع بر ارزش ويژه برند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.