پروپوزال علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران
- پروپوزال علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران
دسته: مديريت
بازديد: 23 بار
فرمت فايل: doc
حجم فايل: 62 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 32هدف از اين پروپوزال علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران بيمه نامه بدنه اتومبيل مي باشد
قيمت فايل فقط 18,000 تومان
دانلود پروپوزال پايان نامه كارشناسي ارشد مديريت
علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران بيمه نامه بدنه اتومبيل
چكيده
موفقيت يك سازمان تنها در مجموعه اهداف روشني كه سازمان براي خودش قرار مي دهد تعيين مي گردد. براي بسياري از سازمانهاي خدماتي، سود يك هدف مهم هست و مي تواند تركيبي از نتايج مالي كوتاه مدت (افزايش منابع يا جريان نقدي) و افزايش ارزش ويژه ي برندباشد. عواملي چون كيفيت ادراك شده، وفاداري به برند، آگاهي برند وتداعي برند ابعاد تشكيل دهنده ارزش ويژه برند هستند".آكر "يكي از برجسته ترين دانشمنداني است كه عوامل موثر بر ارزش ويژه برند را در قالب يك مدل ارايه نموده است .اين مطالعه به ارزيابي عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند شركت هاي بيمه مي پردازد. روش تحقيق حاضر از نوع توصيفي است و نحوه گرد آوري داد ه ها از نوع پيمايشي است.بدين منظور پرسشنامه اي با 26 سوال طراحي گرديده است.
براي پاسخ به سوالات مطروحه 200 نفر از خريداران بيمه نامه بدنه اتومبيل4شركت خصوصي بيمه گر آسيا، البرز، ملت و پارسيان كه بيشترين سهم از بازار بيمه بدنه اتومبيل را دارا هستند به عنوان نمونه آماري اين پژوهش انتخاب گرديد روش نمونه گيري به صورت تصادفي ساده انتخاب گرديد.نتايج تحقيق نشان مي دهد كيفيت ادراك شده،.وفاداري برند و تداعي گرها بر ارزش ويژه برند شركت هاي بيمه اي به طور مستقيم تاثير گذار است و آگاهي از برند بر ارزش ويژه برند به طور مستقيم موثر نمي باشد.
واژگان كليدي:
ارزش ويژه برند
وفاداري به برند
كيفيت ادراك شده
آگاهي از برند
تداعي برند
مقدمه
چنانكه مي دانيد در قرن بيست و يكم تحولات تكنولوژي، حمل و نقل و ارتباطات با سرعت و وسعت شگفتآوري انجام پذيرفته كه در نتيجه آن بيمهها را نيز از زواياي مختلف و با شتاب توسعه داده است.در حال حاضر 20 برند بيمهگر به صورت 1 شركت دولتي و 15 شركت خصوصي و 3 شركت بيمه غيردولتي در مناطق آزاد اقتصادي و 1 شركت بيمه اتكايي در كشور فعال ميباشند كه خدمات بيمه اي را در بيش از15200 نمايندگي و 270 كارگزاري ارائه ميدهند. هماكنون ضريب نفوذ بيمه در ايران معادل 5/1 درصد توليد ناخالص داخلي است كه با احتساب حق بيمههاي تأمين اجتماعي، صندوقهاي بازنشستگي و بيمههاي حمايتي، اين ضريب معادل 6/4 درصد خواهد بود.
در حالي كه در كشورهاي توسعهيافته حدوداً 17 درصد است. لذا ميتوان متوجه شد كه دريافت حق بيمههاي بالا، عدم آگاهي عمومي نسبت به كاركردهاي بيمه، كافي نبودن تأمينهاي ارائه شده توسط شركتهاي بيمه، تحميل شرايط يكطرفه و ارائه بيمههاي سنتي به مردم، وجود آئيننامهها و مقررات دست و پا گير الزام به رعايت نرخهاي ثابت و اجتناب از تخفيف براساس مصوبات شوراي عالي بيمه، از جمله چالشهايي هستند كه كاهش فروش بيمهها را در پي داشتهاند. اگرچه طي يك دهه گذشته صنعت بيمه در ايران رشد قابل قبولي داشته اما هنوز آنطور كه بايد به نيازهاي اوليه مشتريان خود نگاه عميقي نكرده است.در سال هاي گذشته با افزايش تعداد شركت هاي خصوصي بيمه گر رقابت ميان آنها به طور چشم گيري افزايش يافته است. در نتيجه يكي از نكات كليدي در موفقيت استراتژيهاي بازاريابي درك رفتار مصرفكننده در تقابل با برندهاست.
بدينترتيب شناسايي نيازهاي مصرفكنندگان و عوامل اثرگذار در انتخاب آنها از بين برندهاي مختلف امري مهم به نظر ميرسد. از اينرو پژوهش حاضر در صدد است تا عوامل تأثيرگذار بر ارزش ويژه برند شركتهاي بيمه را مورد بررسي قرار دهد. اميد است نتايج اين پژوهش در جهت ارتقاي خدمات بيمهاي مطابق با مطلوبيتهاي ارزشي مصرفكنندگان، ارائه اطلاعات به مديران شركتهاي بيمهگر، تهيه استراتژي مناسب براي تأمين اطلاعات مورد نياز شركتها و همچنين براي برنامههاي حمايتي بيمه مركزي ايران از شركتهاي بيمهگر در جهت آزادسازي رقابت و حذف مقررات دست و پا گيرمفيد واقع گردد.
فهرست مطالب
فصل اول: كليات تحقيق
چكيده 1
1-1- بيان مسئله 3
1-2- اهميت و ضرورت تحقيق 4
1-3- اهداف تحقيق 5
1-3-1- هدف اصلي 5
1-3-2- هدف كاربردي 5
1-4- سئوالات تحقيق 5
1-5- مدل نظري تحقيق 5
1-6- فرضيه هاي تحقيق 7
1-7- روش شناسي تحقيق 7
1-7-1- نوع روش تحقيق 7
1-7-2- منابع جمعآوري داده ها 7
1-7-3- جامعهي آماري 7
1-7-4- قلمرو تحقيق 8
1-7-5- روش نمونهگيري 8
1-7-6- روش تجزيه و تحليل دادهها 8
1-8- مشكلات و تنگناهاي تحقيق 8
1-9- واژگان تخصصي 9
فصل سوم: روش تحقيق
مقدمه 98
3-1- روش تحقيق 99
3-2- جامعه آماري 100
3-3- حجم نمونه تحقيق 101
3-4- روش نمونهگيري 101
3-5- منابع جمعآوري دادهها 102
3-5-1- مطالعات كتابخانهاي 102
3-5-2- پرسشنامه 102
3-6- ابزار سنجش پرسشنامه 103
3-6-1- روايي پرسشنامه 103
3-6-2- پايايي پرسشنامه 103
3-7- مقياس اندازهگيري 105
3-8- روش تجزيه و تحليل دادهها 106
منابع
قيمت فايل فقط 18,000 تومان
برچسب ها : پروپوزال علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران , ارزش ويژه برند , پروپوزال ارزش ويژه برند , عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند , پروپوزال عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند شركتهاي بيمه , علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران , عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند از نگاه مشتريان
- پنجشنبه ۲۷ مهر ۹۶ | ۰۳:۵۴
- ۴۳ بازديد
- ۰ نظر

چرا طرح جایگزینی خودرو ساتیا خودرو یک فرصت بینظیر است؟"
کفپوش گرانولی؛ راهکاری مطمئن برای پوشش کف فضاهای ورزشی و صنعتی
کفپوش گرانولی؛ انتخابی مدرن برای فضاهای ایمن و مقاوم