پروژه طراحي صنعتي

پروژه طراحي صنعتي

 براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد

 

 

 

  • پروژه طراحي صنعتي
    پروژه طراحي صنعتيدسته:
    پژوهش

    بازديد: 1 بار
    فرمت فايل: doc
    حجم فايل: 68 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 62

    پروژه طراحي صنعتي

    =======================================================
    تمامي فايل هاي سيستم، توسط كاربران آن آپلود مي شود. اگر در
    فايلي تخلفي مشاهده كرديد و يا مالك پزوژه اي
    بوديد كه از وجود آن در سايت رضايت نداشتيد با ما تماس بگيريد، در
    اسرع وقت به گزارش شما رسيدگي مي شود.
    =======================================================

    info@cero.ir
    || cero.ir@yahoo.com
    || filecero@gmail.com
    || فرم تماس با
    ما
    =======================================================

    فهرست مطالب:

    عنوان                      
           
          صفحه

    فصل
    اول                          
            2

    مقدمه                            
                
    3

    تاريخچه ايجاد
    شغل                
                
    3

    تاريخچه گروه طراحي
    صنعتي          
                    
    4

    نوع شغل
                                      
    4

    عمده يا خرده فروشي بودن
    شغل          
                 
    4

    فصل
    دوم                          
            6

    استانداردهاي كاري براي طراحان صنعتي   
                  
        7

    حوزه ها يا استاندارد
    طراحي           
                        
    8

    مهارتهاي نيروي
    كار                   
                    
    9

    چه فرصتهايي شغلي براي طراحي صنعتي فراهم
    است؟                
    12

    توانايي هاي
    لازم                      
                    
    13

    فصل
    سوم                              
            14

    بازارهاي هدف كالا و كانال هاي بازار
    يابي                             
    15

    موقعيت شغلي در ايران كانال هاي بازار
    يابي                        
    16

    CRM در سازمانهاي طراحي
    صنعتي         
                    
    17

    تاريخچه CRM                          
                
    17

    CRM                                 
            18

    اهداف CRM                           
                
    19

    مزاياي استفاده از سيستم CRM          
                        
    20

    پيش نيازهاي فرهنگي ، سياسي در شغل طراحي
    صنعتي                   
    23

    CRM و ERP در
    سازمانهاي طراحي صنعتي   
                        
    26

    مصرف كنندگان نهايي در اين
    شغل        
                    
    30

    فصل
    چهارم:                                
    31

    خدمات پس از فروش
    محصولات              
                    
    32

    روش هاي جاري فعاليتها براي فروش محصولات
                        
    33

    نحوه طراحي سازمان
    طراحي              
                    
    35

    فرصت هاي شغلي و نوع خدمات ارائه دهنده به
    مشتري                   
    36

    روشهاي فروش جاري محصولات و نحوه تبليغات
                        
    37

    سهولت دسترسي مشتريان كالاهاي صنعتي با بازار يابي
    صنعتي               
    38

    فصل
    پنجم                             
            44

    خلاصه نتايج و
    پيشنهادات               
                    
    45

    پيشنهاداتي براي يك طراح خوب بودن     
                        
    47

    پيشنهاداتي براي طراحي محصول صنعتي برتر    
                    
    48

    توصيه هايي براي پيشرفت در اين زمينه   
                            
    51

    چشم انداز
    آينده                                
    53

    منابع            
                     
                  61 
            

    ……………………………………………………………………..

    بخشهايي از متن:

    طراحي صنعتي، حرفه‌اي است كه با خلق مفاهيم جديد در حوزه‌هاي
    مختلف زندگي انساني سروكار دارد. طراحي برابرنهاده يا معادلي است
    كه براي واژه Design انگليسي بكار رفته‌است، در حالي كه
    Industrial design يكي از زيرشاخه‌هاي Design است. در حال حاضر
    آموزش طراحي صنعتي در ايران، با يك گرايش كلي و تحت عنوان كلي
    طراحي صنعتي انجام مي‌شود.
    تاريخچه

    حرفه طراحي صنعتي، در پي انقلاب صنعتي در اروپا و بر اساس يك
    ضرورت بوجود آمد. تا پيش از رخداد انقلاب صنعتي، محصولات و
    كالاهاي مصنوع مورد استفاده مردم، توسط هنرمندان و پيشه وران با
    استفاده از روشهاي دستي و نه ماشيني و در مقياس محدود ساخته
    مي‌شدند. با ظهور ماشين و پديد آمدن روشهاي توليد ماشيني، چهره
    مصنوعات دچار دگرگوني شد و مصنوعات دست ساز، آرام آرام جاي خود را
    به مصنوعات زمختي مي‌دادند كه هيچ خبري از هنر هنرمند در آنها
    يافت نمي‌شد. همگي بدون توجه به زيبايي پيكره و صرفاً در جهت
    برآورده كردن نيازهاي عملكردي طراحي و ساخته مي‌شدند. در چنين
    وضعي بود كه هنرمندان دست ساز با اعتراض به چنين نابساماني
    خواستار طرد ماشين و فرزندان آن و بازگشت به اوضاع پيشين شدند.
    جنبش هنر و پيشه كه سردمدار آن ويليام موريس بود، در همين راستا
    شكل گرفت.

    تاريخچٍه :CRM

    شايد بتوان تاريخچه ظهور مباحث مرتبط CRM را در سه دوره زير خلاصه
    كرد:

    الف) دوره انقلاب صنعتي (توليد دستي تا توليد انبوه): ابتكار فورد
    در به كارگيري روش توليد انبوه به جاي روش توليد دستي، يكي از
    مهمترين شاخص هاي اين دوره است. هر چند تغيير شيوه توليد باعث شد
    كه محدوده انتخاب مشتريان از نظر مشخصه هاي محصول كاهش يابد (نسبت
    به توليدات صنايع دستي)، اما محصولات توليد شده به روش جديد از
    قيمت تمام شده پايين تري برخوردار شدند. به عبارتي ديگر، در
    انتخاب روش توليد انبوه از سوي فورد، افزايش كارايي و صرفه
    اقتصادي، مهمترين اهداف پيش بيني شده بودند.

    ب) دوره انقلاب كيفيت (توليد انبوه تا بهبود مستمر): اين دوره
    همزمان با ابتكار شركت هاي ژاپني مبني بر بهبود مستمر فرايند آغاز
    شد؛ اين امر به نوبه خود به توليد كم هزينه تر و با كيفيت تر
    محصولات منجر شد. اين دوره با مطرح شدن روش هاي نوين مديريت كيفيت
    مانند TQM ، به اوج خود رسيد. اما با افزايش تعداد شركت هاي حاضر
    در عرصه رقابتي و گسترش فرهنگ حفظ و بهبود كيفيت محصول (از طريق
    ابزارهاي مختلف كيفيتي)، ديگر اين مزيت رقابتي براي شركت هاي
    پيشرو كارساز نبود و ضرورت يافتن راههاي جديدي براي حفظ مزيت
    رقابتي احساس مي شد.

    آخرين سخنران بخش صبحگاهي اين همايش ٬ آقاي عباس محبوبي فارغ
    التحصيل طراحي صنعتي از دانشگاه تهران و مديركل  گروه طراحي
    صنعتي ايران خودرو بود كه  در حدود 2 ساعت به صحبت پرداختند
    (ساير سخنرانان ماكسيمم نيم ساعت!) كه در ابتدا جذاب ولي به مرور
    با اعتراض پنهاني حاضرين مواجه شد! شايد اين اعتراض و خستگي به
    دليل نوع سخنراني ايشان بود. به نظر مي رسيد ايشان مدير لايق
    وحرفه اي هستند ولي سخنران حرفه اي نيستند! با اين حال به دور از
    انصاف است اگر به زحمات ايران خودرو در معرفي و ارائه روند
    طراحي  محصولاتش اشاره نكنيم كه در نوع خود قابل تامل بود.

    بخش بعد از ظهر اين همايش از ساعت 2:30(بعد از صرف نهار)  با
    حضور اقاي مصطفي عابدين دوست مدير اداره طراحي صنعتي شركت ايران
    خودرو ديزل٬اقاي كامران واليان طراح شركت بوتان و انرژي واقاي
    بهزادي فر مدير واحد طراحي صنعتي شركت امرسان٬ اقاي رابرت
    سركيسيان مشاور طراحي شركتهاي رجا و سايپاو در اخر اقاي رضا
    لاهيجي طراح سازمان زيبا سازي شهرداري تهران٬ ادامه پيدا كردكه
    شامل سخنراني در خور توجه به علاوه ارائه نمونه كارها و فعاليت
    هاي هر شركت مي شد.

    منبع دارد.

    قيمت فايل فقط 7,500 تومان

    لطفا پيش از دانلود حتما
    به اين نكات توجه نماييد (كليك
    كنيد)

    خريد

    شماره تماس پيامكي براي مواقع ضروري :
    09010318948

    برچسب ها :
    پروژه طراحي صنعتي
    ,
    پروژه طراحي صنعتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.