- كارآفريني تأسيس سنگ فروشي
توضيحات كوتاه:
استراتژي بازاريابي 1 استراتژي محصول چون محصولي است كه تنوع زياد دارد محصولي در شهرستان كه بيشترين استفاده را و سلايق و علايق را برآورده مي كند مي توان تهيه نمود تا فروش زيادي داشت 2 استراتژي قيمت هرچه
توضيحات كامل:برنامه عملياتي (توليد)
توصيف محصولات و خدمات (از بعد فني)
شغلي است كه هرچه دستگاه هاي پيشرفته تر و مجهزتري داشته باشي از لحاظ رضايت مندي مشتري و سرعت كار موفق تر مي باشي.
توصيف فرآيندهاي توليد يا ارائه خدمات (مزاياي رقابتي فرآيند و پرسنل توليدي)
رقابتي بدون اجناس باعث مي شود كه اجناس با قيمت پايين تر و كيفيت بالاتر تهيه شوند.
ريسك ها، مشكلات و مفروضات اساسي
مي توان در فصل زمستان كه فرصتي كمتري داريم اجناس بيشتر با قيمت مناسب تري تهيه نمود ولي به خاطر بدي آب و هوا مشكلاتي در حمل و نقل به وجود مي آيد.
- جمعه ۰۱ دی ۹۶ | ۱۵:۰۶
- ۳۳ بازديد
- ۰ نظر