- پاورپوينت مديريت رفتار موفقيت و ارتباط
دسته: مديريت
بازديد: 541 بار
فرمت فايل: ppt
حجم فايل: 325 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 45دانلود فايل آماده پاورپوينت مديريت رفتار موفقيت و ارتباط با 45 اسلايد زيبا و قابل ويرايش ميباشد كه در ادامه مطلب ميتوانيد توضيحات بيشتر در خصوص اين فايل را دريافت نمائيد
قيمت فايل فقط 4,500 تومان
عنوان ارائه : مديريت رفتار، موفقيت و ارتباط مديريت رفتار مديريت ارتباط مديريت موفقيت مديريت رفتار مديريت رفتار امروزه تأكيد بر مهارت هاي انساني از اولويتهاي ويژهاي برخوردار است.
گفته شده است كه در مديريت ، توانايي رفتار كردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد.
به موجب گزارش انجمن آمريكايي مديريت ، اكثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني كه در يك بررسي پرسشي شركت كردند، بر اين رأي توافق داشتند كه مهمترين مهارت يك مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم است.
در اين بررسي ، مديران اين توانايي را حياتي تر از هوش، قاطعيت، دانش و معلومات، يا مهارت هاي شغلي درجه بندي كردند.
پس اگر اين اعتقاد را داشته باشيم كه نقش هر مدير لايق، دورنگر و كاردان، تأمين بهداشت رواني كاركنان در سازمان مي باشد، سخني دور از انتظار نگفتهايم .
درست مثل آن است كه مديران سازمان ها به اين وظيفه با احساس مسئوليت و تعمق بيشتري توجه كنند و علاقه خود را نسبت به فراگيري مفاهيم اوليه آن و كاربرد اصول و مفاهيم بهداشت رواني در محيط كار نشان دهند.
بهداشت رواني در محيط كار يعني مقاومت در مقابل پيدايش پريشاني هاي رواني و اختلال هاي رفتاري در كاركنان سازمان و سالم سازي محيط و فضاي رواني كار به نحوي كه هدف هاي چند گانه زير تأمين شود: مهمترين مهارت يك مدير توانايي در سازگاري و رفتار با مردم است.
1-هيچ يك از كاركنان سازمان به دليل عوامل موجود، گرفتار اختلال رواني نشوند.
2- هر يك از كاركنان از اينكه در سازمان به فعاليت خود اشتغال دارند احساس رضايت كنند و علاقهمند به ادامه كار در سازمان باشند.
3- هر يك از كاركنان سازمان نسبت به خود، رؤسا، مرئوسان و همگنان خود و به طور كلي نسبت به جهان اطراف خود و خاصه نسبت به جايگاه خود در سازمان احساس مثبتي داشته باشند.
4- همه كاركنان سازمان قادر به ايجاد روابط مطلوب با مدير و محيط كار و عوامل موجود در آن باشند و بالاخره: 5- عليرغم مشكلاتي كه در داخل خانواده و در سازمان محل كار خود دارند، احساس خوشبختي كنند و از اين كه عضوي از آن سازمان هستند راضي و خشنود باشند.
مديريت رفتارسازماني در هزاره جديد در هزاره جديد، مديريت رفتار سازماني، بايد اصول موثر در هزاره قديم را بهكارگيرد.
نويسندگان اين مقاله، پس از بررسي رفتار سازماني و متون مديريت براساس واقعيتهايي كه در طول بيش از 25 سال تجربه عملي و دانشگاهي بهدست آمده است، اين اصول را در هفت اصل اساسي تدوين كردهاند، كه براي هزاره جديد مناسبند.
1 - افراد سركش اين افراد اغلب باعث پيشرفت ناگهاني در دانش و تكنيكها ميشوند. اين افراد از عوامل تغييرند و اغلب با نقزدنهاي ممتد موجبات برخي تغييرات را در سازمان فراهم ميكنند.
آنها بهندرت مطالب از قبل اعلام شده را ميپذيرند و چون سري نترس دارند و ضوابط قراردادي گذشته را قبول ندارند، ثروتي باارزش بهشمار ميروند.قيمت فايل فقط 4,500 تومان
برچسب ها : پاورپوينت مديريت رفتار موفقيت و ارتباط , پاورپوينت , مديريت , رفتار , موفقيت , و ارتباط , اسلايد , فايل پاورپوينت , دانلود فايل اماده
- چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶ | ۲۲:۲۹
- ۳۸ بازديد
- ۰ نظر