پاورپوينت شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن

پاورپوينت شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن

 براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد

 

 

 

  • پاورپوينت شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن
    پاورپوينت شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آندسته:
    پاورپوينت

    بازديد: 1 بار
    فرمت فايل: ppt
    حجم فايل: 108 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 122

    دانلود پاورپوينت شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن
    بررسي شيوه
    ارجاع دهي APA و راهنماي آن
    پاورپوينت جامع و كامل شيوه ارجاع
    دهي APA و راهنماي آن
    كاملترين پاورپوينت شيوه ارجاع دهي APA و
    راهنماي آن
    پكيج پاورپوينت شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن
    مقاله شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن
    تحقيق شيوه ارجاع دهي APA
    و راهنماي آن

    قيمت فايل فقط 9,000 تومان

    خريد

    نوع فايل: پاورپوينت (قابل
    ويرايش
    )

     قسمتي از متن پاورپوينت :

    تعداد اسلايد : 122 صفحه

    چيست؟ APA = American Psychology Association
    در واقع يك كتاب است.
    سبك ارجاع نويسي در علوم اجتماعي مانند روانشناسي، جامعه شناسي،
    علوم تربيتي و … مي باشد.
    سبك در سال 1928 توسط انجمن روانشناسي آمريكا پايه گذاري
    گرديد.
    ويرايش پنجم اين سبك در سال 2001 و ويرايش ششم اين سبك در سال
    2009 منتشر شده است. APA ََAPA ََAPA چرا مهم است؟ حفظ امانت
    ادبي
    استفاده از يك سبك ثابت براي دسترسي آسان خوانندگان به منابع مورد
    استفاده
    تاييد ادعاي مطالب و ادعاهاي مطرح شده نويسندگان
    نشان دادن كار ها و تحقيقات انجام شده در يك زمينه
    APA انواع ارجاع دهي ارجاع در داخل متن

    ارجاع در پايان متن ارجاع دهي در داخل متن نام نويسنده
    سال
    شماره صفحه
    عنوان اثر ارجاع به اثر داراي يك نويسنده در داخل جمله … نام
    خانوادگي نويسنده (سال انتشار، شماره صفحه) … .

    الواني (1369، ص 147) ارتباط را انتقال و تبادل اطلاعات، معاني و
    مفاهيم و احساس ها بين افراد مي داند.

    Baddeley (1986, p. 34) related working memory is considered as
    a system for the temporary holding and manipulation of
    information during the performance of a range of cognitive
    tasks. ارجاع به اثر داراي يك نويسنده در پايان جمله … (نام
    خانوادگي نويسنده، سال انتشار، شماره صفحه).

    ارتباط عبارت است از انتقال و تبادل اطلاعات، معاني و مفاهيم و
    احساس ها بين افراد (الواني، 1369، ص 147).

    Cognitive load theory moved from focusing solely on the
    extraneous cognitive load that may originate by the way in
    which instructional materials and methods are designed to
    including the load that is imposed by the basic characteristics
    of information (Sweller, 1994, p. 6). ارجاع به اثر داراي دو
    نويسنده در داخل جمله … نام خانوادگي نويسنده اول و نام
    خانوادگي نويسنده دوم (سال انتشار، شماره صفحه) … .

    فتحي واجارگاه و آقازاده (1386، ص 7) مواد برنامه درسي را هر نوع
    شيء فيزيكي يا مادي تعريف كرده اند كه ماهيتا قابل ارائه و نمايش
    است و در فرآيند يادگيري به كار گرفته مي شود.

    Cronbach and Snow (1969, p. 175) mentioned different ways in
    which to deal with learner individual differences from
    procrustean methods that involve little adaptation, through
    intuitive and little tested rules for adaptation, up to, in
    principle, tested rules derived from theory. ارجاع به اثر داراي
    دو نويسنده در پايان جمله … (نام خانوادگي نويسنده اول و نام
    خانوادگي نويسنده دوم، سال انتشار، شماره صفحه).

    مواد برنامه درسي، هر نوع شيء فيزيكي يا مادي است كه ماهيتا قابل
    ارائه و نمايش است و در فرآيند يادگيري به كار گرفته مي شود (فتحي
    واجارگاه و آقازاده ، 1386، ص 7).

    Such problem solving is generally considered as cognitive
    processing directed at achieving a goal when no solution method
    is obvious to the problem solver (Mayer & Wittrock, 1996,
    p. 47). ارجاع به اثر داراي سه تا پنج نويسنده در داخل جمله ارجاع
    براي اولين بار
    … نام خانوادگي نويسنده اول، نام خانوادگي نويسنده دوم، … و
    نام خانوادگي نويسنده پنجم (سال انتشار، شماره صفحه) … .

    موهر، هاسين، هالتر و كيلب (2005، ص 73) بيان مي دارند كه هر دو
    نوع قابليت هاي وسايل يادگيري سيار و گستره ي وسيع استفاده از
    آنها، گرايش به سمت تقويت و گسترش فعاليت هاي يادگيري مشاركتي
    دارند. وسايل سيار همچنين به سهولت مي توانند با ديگر وسايل،
    ارتباط برقرار نمايند، يادگيرندگان را در به اشتراك گذاري داده
    ها، فايل ها و پيام ها در گروه، توانمند سازند.

    Wainwright, Osterman, Finnerman and Hill related (2007, pp.
    23-25) There is a plethora of computer-assisted e-learning
    environments tools. ارجاع براي بار دوم به بعد
    … نام خانوادگي نويسنده اول و همكاران (سال انتشار، شماره
    صفحه)… .

    موهر و همكاران (2005، ص 75) معتقدند كه يك محيط كلاسي كه از نظر
    ديجيتالي تقويت شده است، بسته هاي رايانه هاي دستي را به كار مي
    برد تا امكان خواندن زلزله هاي شبيه سازي شده را به صورت پويا
    فرآهم آورد.


    توجه: متن بالا فقط قسمت كوچكي از
    محتواي فايل پاورپوينت بوده و بدون ظاهر گرافيكي مي باشد و پس از
    دانلود، فايل كامل آنرا با تمامي اسلايدهاي آن دريافت مي كنيد.

    قيمت فايل فقط 9,000 تومان

    خريد

    برچسب ها :
    دانلود پاورپوينت شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن
    ,
    بررسي شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن
    ,
    پاورپوينت جامع و كامل شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن
    ,

    كاملترين پاورپوينت شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن
    ,

    پكيج پاورپوينت شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن
    ,
    مقاله شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن
    ,
    تحقيق شيوه ارجاع دهي APA و راهنماي آن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.