تحقيق دفاتر اسناد رسمي و وظايف آنان
- تحقيق دفاتر اسناد رسمي و وظايف آنان
دسته: حقوق
بازديد: 4 بار
فرمت فايل: docx
حجم فايل: 228 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 26دانلود تحقيق جامع و كامل با عنوان دفاتر اسناد رسمي و وظايف آنان در حجم 26 صفحه با فرمت word ويژه ارائه تحقيق رشته حقوق
قيمت فايل فقط 17,000 تومان
عنوان: تحقيق دفاتر اسناد رسمي و وظايف آنان
دسته: حقوقفرمت: word (قابل ويرايش)
تعداد صفحات: 26 صفحه
اين فايل شامل تحقيق جامع و كاملي با عنوان " دفاتر اسناد رسمي و وظايف آنان " مي باشد كه در حجم 26 صفحه با فرمت ورد تهيه شده است كه ميتواند به عنوان كار تحقيقي رشته حقوق مورد استفاده قرار گيرد. بخشهاي عمده اين فايل شامل موارد زير است:
مقدمه
كليات
تعريف دفتر اسناد رسمي
انتخاب سر دفتر و وظايف سردفتر
انتخاب دفتريار و وظايف دفتريار
ثبت اسناد مطابق مقررات قانون و تنظيم اسناد غير منقول
نحوه تنظيم اسناد منقول در دفاتر اسناد رسمي
صلاحيت دفاتر اسناد رسمي براي تنظيم اسناد نقل و انتقال اتومبيل
تصديق صحت امضاء ( گواهي امضاء(
تعريف گواهي امضاء
چگونگي انجام گواهي امضاء در دفترخانه
گواهي امضاء اشخاص بي سواد
حق التحرير و حق الثبت گواهي امضاء
تعريف رونوشت
فتوكپي به جاي رونوشت
گواهي مطابقت با اصل رونوشت با تصوير اسناد پيوست داد خواست
برابر با اصل نمودن در دفاتر اسناد رسمي
نتيجه گيري
منابع
تحقيق تهيه شده بسيار كامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است.
قيمت فايل فقط 17,000 تومان
برچسب ها : تحقيق دفاتر اسناد رسمي و وظايف آنان , دانلود تحقيق دفاتر اسناد رسمي و وظايف آنان , تعريف دفتر اسناد رسمي , انتخاب سر دفتر و وظايف سردفتر , نحوه تنظيم اسناد منقول در دفاتر اسناد رسمي , چگونگي انجام گواهي امضاء در دفترخانه , حق التحرير و حق الثبت گواهي امضاء , برابر با اصل نمودن در دفاتر اسناد رسمي
- دوشنبه ۰۱ آبان ۹۶ | ۱۹:۲۶
- ۳۳ بازديد
- ۰ نظر