مقاله پشت پرده مشكلات بازاريابي با ترجمه فارسي آن

مقاله پشت پرده مشكلات بازاريابي با ترجمه فارسي آن

 براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد

 

 

 

  • مقاله پشت پرده مشكلات بازاريابي با ترجمه فارسي آن
    مقاله پشت پرده مشكلات بازاريابي  با ترجمه فارسي آن دسته: علوم انساني
    بازديد: 16 بار
    فرمت فايل: docx
    حجم فايل: 11 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 7

    مقاله پشت پرده مشكلات بازاريابي با ترجمه فارسي آن مقاله با ترجمه در فايل ورد و تعداد 7 صفحه

    قيمت فايل فقط 9,000 تومان

    خريد

    مقاله پشت پرده مشكلات بازاريابي  با ترجمه فارسي آن

    پشت پرده مشكلات بازاريابي :

    بازاريابي  اكنون آماده يك تحول  است زيرا  نقاط  ضعف آن آشكار شده است ( همه افراد , سهامداران ,مديران , ------  (مديران عامل )

    ,مصرف كننده وحكومت ناراحت  هستند  زيرا بازاريابي  انگونه كه بايستي موسسات رابه حركت رادارد عمل نمي كند) اين مطلب

    را كوين كلانسي  رابرت شلمن  كه مديران بازاريابي  هستند ,مي گويند يكي از مهترين دليل اين ناتواني اين است 

    كه تحقيق انجام نمي گيرد كه علت آنهم وجود شكاف در ساختار  اصلي  آن است حتي دانشگاهها كه اولين منابع

    در تئوري تحقيق بودند نيز نقاط ضعفي  را در پر كاربردترين روشهاي تحقيقاتي مشاهده  كرده اند.  با توجه به

    مقالات منتشر شده بوسيله ويليام  ماسي  از استانفورد از دانشگاه  پنسيلوانيا , رونالد فرانك از دانشگاه 

    كورنل وتوماس لوراهل   شخص شده است كه آمارهاي چند  متغيره اي  كه صفات افراد را توضيح مي دهند

    را فقط مي توان براي كمتر از 7 درصد  از رفتار وخريد بكار برد.

    قيمت فايل فقط 9,000 تومان

    خريد

    برچسب ها : مقاله پشت پرده مشكلات بازاريابي با ترجمه فارسي آن , مقاله , پشت پرده , مشكلات بازاريابي , با ترجمه فارسي آن , مقاله انگليسي , ترجمه مقالات , مقالات ترجمه شده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.